Min gråa blogg...

Ja speciellt färggrann är den ju dock inte. Men det kanske passar mig?

Visst kan det bli lite tråkigt i längden, men bättre dagar kommer och jag antar att bloggen kommer så småningom bli färggladare den med.

Just nu har vi tema vecka i skola, dvs en vecka praktiskt med alla djuuuren! och andra veckan studerande.. alltså dega framför fakta filmer och i slutet av den här veckan redovisning som jag känner starkt på  att det inte kommer gå så bra! Jag och en annan överengagerad person ska prata om.. havet.

Wooho...! Tandställnig har man fått i framtänderna nu, som också innebär att jag har tvingats vara hemma förra helgen, ingen rasmusbebis med andra ord.. får hoppas det blir mys i helgen innan han åker till tyskland.<3

Jag borde som sagt.... göra läxor. Hitta en jävla onödig information om korallrev och djuphavsgravar men jag har ingen lust. Vill bara chilla... :o



och tanken på att chilla, så höll jag faktiskt i chinchilla bebisar under djur veckan. :3 <3

Sjukt söta var dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0