sketching in a paint projekt! ;)




För att inte uttråkigheten ska ta dö på mig här hemma.... så försöker jag knopra ihop en skiss i paint.. för att senare vidare utveckla det i Photo shop. ;) Och rita i Photoshop med en bärbardata med en liten "plattdatormus-platta" är inte speciellt enkelt! Får passa på att försöka leta efter en dataor mus när jag nu väl städar... tror det kommer göra det hela lite enklare då! Så vi får se vad det här kommer sluta... om det blir helt misslyckas eller lite lyckat. ;) Kan kalla det här för mitt lilla projekt... haha!

Photoshop skissen:

Nått liknade av det här, har jag planerat att gå vidare i Photoshop med paint skissen. Jag vet, E:et ser otroligt bajsigt ut på Photoshopbilden men det ska förmodligen, om jag lyckas, se ut som E:t ovanför.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0