Is new day..


Vad ska man börja med att säga?
Hej?? Goddag??
Morsning korsning? Tjenis penis!?! :D

 Nä men seriöst .... ;d

fotolog.com/blackbookjunkies




.... Ska tyvärr börja att inleda det här första inläggen med att berätta att jag inte har så mycket att berätta just nu! höhö! trotts att jag egentligen inte har det här tålamodet till att försöka mig på att designa en såkallade "blogg" så har jag faktiskt ingenting speciellt för mig (som jag annars vanligtvis aldrig har heller när jag är hemma) så jag får väl försöka åstadkomma med något .. :)

Men när väl mitt tålamod tar slut... så ska jag försöka mig på att träna mitt "skissande" genom att bli inspererad av bilder ifrån fotoblog.com/blackbookjunkies 

.....men att lära sig att skissa är någoting som jag inte heller har någon tålamod med! :) haha...

seeeen, får vi allt se om det blir något "bloggande" av ;)

//Anonym ... än så länge ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0