I watching you..

 

I can see you...



m
in blogg krånglar hela tiden. Speciellt när jag vill ändra inlägg och bilder! Har ingen blekaste aning vad som orsakar problemet. ._. Hoppas det krångliga försvinner..

Idag har jag däremot varit på laserbehandling. Och lasern praktiskt taget bränner bort skiten! skit äckligt! och inte tal om hur jobbigt det var med alla dessa bedömningsmedlen.. fyyyfan va de gjorde ont! Så nu har jag 3 stora sår + 3 gigantiska plåster på mina stackars fingrar. Inte kul!

Snart ska jag och min älskling fira 1 år tillsamans. :)<3 vi får se vad vi hittar på :)

och... jag tror jag har blivit ett fan av anna ternheim. :3 Vissa låtar är riktigt fina!<3

Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0