Home... :)

    Dags att upptatera veckan tror jag! : )

Veckan har spenderats hos min underbara lilla rasmus ;D en del festandes som dessvärre inte slutade såååå lyckat. XD Eller ja... början var väl helt okej men det slutade med att jag hade helt enkelt druckit mer än vanligt (dvs rent.. brukar annars blanda ut sprit med fanta.. för jag är ett such a kräsen typ) och det blev ett besök på toaletten och spydde lite var stans. Inte trevligt med andra ord. XD Hur som helst... så blev jag så full att jag knappt orkade gå. men det mest obehagligaste var att jag knappt orkade andas! :O vad alkohol ställer till det för en! och inte nog med de! Ambulansen kom också och hämtade en stackare så hade druckit för FÖR mycket (han kallade mig för gunilla .__. KLART TECKEN PÅ ATT MAN HAR DRUCKIT FÖR MYCKET XD) haha... jaja.


Dagen efter var inte heller något att rekomendera. Brukar inte vara så farligt bakis men det där slog allt. XD så fort jag tänkte på alkohol eller MAT så mådde jag skit illa. XD HAHA! som sagt, usch för alkohol! förtillfället..


Men det kanske var ändå bra.... a
tt jag blev så anti-alkohol efter detta partajjande. För jag har nämligen alltid varit sugen på att pierca mig! och vad jag har tjatat på mina föräldrar... XD men med lite hjälp ifrån min mormor så fick jag min vilja igenom! Så nu sitter jag här med en piercing in tha ögonbryn. :) så nice! bild kommer!


I .... ja vad blir de? i förrförregår så var det premiär för Harry Potta! Haha gash im also a such hp-nörd! Tror inte jag har sett några bättre filmer på bio! Lätt värt pengarna!<3 lika bra som alla andra filmerna, och självklart slutar den med ett typiskt... frustrerade slut som gör att man vill SEEE VIDARE!!!!! allt för att irretera tittaren! jag lovar!

Nej nu ska jag städa mitt rum! kommer med flera inlägg senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0