Goodmorrrrning! ;3


Zzzzznark....

Ja eller morgon å morgon... klockan var faktiskt runt 14:00 i "morse" då jag praktiskt taget vakna. Det kan främst bero på att jag dom senaste dagarna på lovet har somnat klockan 06:00... och därmed vaknat klockan 14:00 varje dag. Nej dags att vända tillbaka på dygnet tror jag! ; )

Idag lär det inte hända så mycket, tråkigt nog. Ska antagligen försöka städa rummet liite... och sen platta mitt såkallade "nytvättade afro hår". Haha! Jag är helt beroende av plattången.. jag trodde att jag skulle dö för några dagar sen, då min kära dyra plattång praktiskt taget exploderade..... poff! och där rök min mest värdefullaste pryl i världen. Suck... åtminstånde hann jag platta lite på luggen men resten av håret gömde jag under min kära luva. :3 Jag skäms verkligen över mitt hår! och utan plattången så vågar jag inte vistats bland folk! Hur överdrivet det än låter så är det faktiskt sant.... så mycket skäms jag över mitt kära hår.

Visst, visst borde jag vara glad för att jag har någorlunda MYCKE volym i mitt hår, vilket är bland många platthårigas dröm... men dock inte min.

Så jag och min underbara kille åkte till södertälje jakt efter en ny plattång... .__.

Det var planerat att jag skulle köpa en likadan plattång som min gamla kära, eftersom jag visste att den var bra.. tills den exploderade.  .__.

GA.MA  italy professional, en liknade modell men ifrån och av samma märke! ; ) kostade omkring 800-900 kr på den tiden jag köpte den hos frisören.. åh va allt ska vara dyrt nu för tiden!! ._.


Men rasmus försökte övertala mig om att det finns bättre plattångar som förmodligen är billigare... så vi kikade in på Åhléns och där hittade vi denna plattång! :3


OBH NORDICA Björn Axén tools. Kostade cirka 700 kr... dock inte mycket billigare än min förra. ._.

Om jag ska vara ärlig så trivdes jag bättre med min gamla plattång, visst blir håret någorlunda platt med denna, men konstigt nog trivdes jag bätte med den andra modellen. Ack jag har väl svårt att släppa taget om min gamla kära plattång..

Nåväl, får ge denna plattång ett försök och försöka nöja mej med det. : ) ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0