Aw...... :3


Dom senaste.... ööhm... dagarna har varit väldigt sega och otroligt tråkiga.
Lagt sig alldeles FÖR sent.... gått upp alldeles FÖR sent. XD svårt att vända på dygnet när man inte har något att göra! Kan verkligenverkligenverkligen inte komma på något kul... att hitta på. Jag och rasmus har varit bra sugna på att resa bort någonstans men det enda och stora problemet vi har är VART-och-HUR vi ska åka! Mina föräldrar föreslår att vi ska tälta på gotland. eller bo hos mormor och morfar..... ..HUR JÄVLA KUL ÄR DE?! XD

Nej... om man ska åka någonstans så ska det åtminstånde inte vara i en stuga djupt i värmlandskogarna eller tälta på nån öde ö... visst är gotland fint men jag tror man tröttnar efter ett tag att sova på nå jävla stenar.


Anyway, nu är man tråkigt nog hemma igen, efter några mysiga dag hos lilla rasmus. :3<3 Och nu tvingas man vara hemma ... ja åtminstånde hela helgen för att göra ingenting.. finns ingenting att göra här hemma. Inga vänner som man kan dra hem till eller nånting... har ingenting och är ingenting här hemma.



Meen...... jag har åtminstånde världens sötaste get!  :3


Kommentarer
Postat av: JOSS

så söt så jag typ döör.. 8')

Jag har ju pratat i teleflån med den där geten jag : )

2009-07-29 @ 21:30:22
URL: http://jossmos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0