Agony accepted!


Några "finfina" såkallade bandbilder på Agony accepted... :D


Kom för ett tag sen hem ifrån rasmus efter några halv röjjiga dagar. Igår/idag i supadet så råkade vi av en konstig anledning stöta på dessa grabbar (dom på youtube klippet alltså) dvs. "emo-bög" bandet Agony accepted! Jaha! Borde man vara stolt då? Tja, en gång i tiden lyssnade jag faktiskt på dom, och har fortfarande 2 låtar som jag otroligt nog gillar forfarande! :) Ja... kan väl inte säga att det är något att skryta med men det är alltid kul att träffa på personer som spelar i ett band som man praktiskt taget lyssnade på när man mådde emo! xD Vi eller dom var inte speciellt nyktra... men jag fick ialf några goda råd om percingen av såkallade "bögen" som vi alla mobbade honom för. (han var i det tillståndet ganska pisstoutofffuckup av sig eftersom de va några grabbar som kallade honom för bög när han gick förbi sen så blev han arg och blablabla och träffade oss och blev en glad bög istället. :) fick en kram och han smuttade på min vodka/pärcider.... XD den jävel!

snart är det ju lördag! den så kallade "homo-dagen" och det roligaste av allt är att jag och min kära pojkvän ska fylla 1 år tillsamans... XD<333 så man kan säga att det kommer vara en väldigt färggrann dag i stockholm! :D

Linda and Rasmus are in löve! .....<3 (8)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0