Kista gallerian!



Och må jag känna stämplas för att vara lantis, men gallerian var enorm!

125 butiker
33 resturanger
11 biografer!


Glöööm att jag tänker ränna efter kläder i handen eller ränna runt i stockholm city framöver,  här tänker jag spendera mina desperata klädjakter framöver! får hoppas jag får en liten slant så jag kan försöka hitta någon tröja eller byxor här i veckan!

Synd bara att man inte har någon att... handla med. :( surt att gå ensam.. att dra med sig morsan är väl inte något vidare och rasmus tror jag inte har någon större lust att spendera timmar åt att kolla på....kläder. Skulle behöva en shopping galen brud att dra med mej .__. (skulle snarare bli att hon drar iväg med mej...! haha :D)


menmen ... om man knappt har några vänner så får man nöja sig med de lilla man har ändå. 

Kommentarer
Postat av: Alma

Eeek, jag måste också handla kläder! ._. Till skolstarten typ...jag har seriöst INGA kläder, nästan. xD

2009-08-14 @ 15:38:18
URL: http://crispinhall.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0