Besvikelse.




Hade verkligen sett framemot promoes uppträdande. Men av någon jävla anledning så missade vi honom. Fett med besviken är jag! Jag typ avgudar honom......

Men kan väl inte säga att dagen var så pjokig trotts allt. Vi hade rätt så kul ändå, även om vi hade bara åkt dit för att se just, ja du-vet-vem. Och inte tal hur jäävla mycket folk de va! Såg knappt den här såkallade "tv-skärmen" på scenen. Jag hatar att vara kort. .__.
Men de lilla jag såg och hörde var bland annat Lazee! Brukar i och försig inte lyssna på honom... och han lät inte alls som han gör på radio...menmen, de är inte så konstigt. Hans låtar är ju rätt så mixade.

Speciellt nyktra var vi däremot inte. Kanske var bra så vi inte deppade ihop allisammans när vi var där. Det som kanske orsakde att vi missade promoe var att alla  de alkoholiserade grabbarna behövde gå och pissa/köpa cigg mm heela tiden. Ja de är rätt lätt för dom att bara ställa sig ett hörn och uträtta sina behov. Men dessvärre är det nog svårare för oss tjejer. (om man nu inte föredrar att visa upp arslet för hela stora stockholm!)

Sååå... jag och rasmus gick på jakt efter en toalett. DAAAMN vilken jävla kö de va! tog minst en halvtimme innan man kunde gå på toan. Och när man var väl inne så var inte direkt det frächaste man har beskådat. FYFAN åt mac donalds toaletter!! 

När det är förFÖRFÖR mycket folk i stockholm, så innebär de också att södertäljetågen är dessvärre FULLA med FULLA människor! Rätt kul! Vi fick en början sitta på golvet och rasmus började pumpa musik i tåget!....... kulkul! på andra vagnen satt folk och sjöng ramsor (t.ex. KLAPPA HÄNDERNA NÄR DU ÄR RIKTIGT GLAAAAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) osv. 


 känner mig rätt  negativ and deppig just nu. Humöret är upp och ner hela jävla tiden, och det beror nog på att jag börjar känna av nerverna nu... inför skolan på tisdag.


Får hoppas att jag får en ny chans att se promoe uppträda! Visseligen skulle det vara kul att se han sjunga fjortishiten "svennebanan" osvosvosv.
 
MEEEN... de återstår och ser! KYSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0